Načítání...
 

Image

Chovanci na vnitru dělají nefalešné zprávy (IX.)

Autor: Václav Umlauf - Zveřejněno 08.02.2017 10:32 - (34254 Návštěv)

Na vnitru budeme rozhodovat o falešných zprávách nikoliv z hlediska jejich falešnosti, ale z hlediska jejich společenské nebezpečnosti. A to je ten bývalý marxistický skok z kvantity do kvality.

Chovanci na vnitru dostali konečně solidní práci (VIII.)

Autor: Václav Umlauf - Zveřejněno 28.01.2017 11:13 - (35639 Návštěv)

Po invazi otroků do montoven už Západ nikdy nedoženeme, minimálně nikoliv v této generaci a zcela jistě nikoliv s touto minimální mzdou. Ale ze strachu před těmi hordami zbídačených sezónních dělníků a jejich rodin na ubytovnách se k nám střední třída musí přimknout, aby dostala ochranu a s námi si zajistila své výdobytky.

Radek Novotný: Privatizace vody v ČR byla pokoutná a nemravná, dostali jsme se do role psů na obojku (1. díl)

Autor: Stanislav Blaha - Zveřejněno 21.01.2017 19:51 - (33221 Návštěv)

Když se podíváte na rozsudek, který byl vydán, tak z něj v podstatě plyne, že přímý konkurent okresní vodárny tu vodárnu ovládl, nasadil si tam své lidi, vyhodil ty lidi, kteří tu vodárnu bránili, připravil proces vykuchání té vodárny, zkorumpoval nebo namotivoval lidi, které potřeboval. To, co vydělává, skončilo u něj, a zbytek nechal městům a obcím. Toto nemá s hospodářskou soutěží vůbec nic společného, toto je dle mne absolutně protiprávní a nemravné… Rozhovor s Radkem Novotným, autorem projektu Pravda o vodě.

Chovanci na vnitru mají poplach (VII.)

Autor: Václav Umlauf - Zveřejněno 16.01.2017 21:50 - (26956 Návštěv)

Nyní musíme řešit první vážný problém disciplinárního charakteru. Jasně jsem řekl na konci minulé porady, že nikdo nepojede lyžovat v pracovní době do hor. Kolega Novák měl úraz v Krkonoších přímo na sjezdovce.

Zakletá dálnice D8 aneb Boj pokračuje

Autor: Miloslava Pošvářová - Zveřejněno 14.01.2017 10:30 - (32524 Návštěv)

Stavba dálnice D8 začala již v roce 1984 a její o 15 let zpožděné dokončení je plánováno až na rok 2017. Z dokladů zatím nebylo možné vyčíslit celkový objem vynaložených prostředků. Aktualizacemi hodnocení ekonomické efektivnosti staveb se ministerstvo dopravy nezabývalo.